عراقچی: تسلیم نمی شویم، چون ما ایرانی هستیم
[ad_1]

ارتباط فردا: سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس به کنجکاوی ترامپ پاسخ داد و نوشت: «کنجکاوید بدانید چرا تسلیم نمیشویم؟ چون ما «ایرانی» هستیم.»
[ad_2]
منبع مهر
[ad_1]

ارتباط فردا: سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس به کنجکاوی ترامپ پاسخ داد و نوشت: «کنجکاوید بدانید چرا تسلیم نمیشویم؟ چون ما «ایرانی» هستیم.»
[ad_2]
منبع مهر