عراقچی: تسلیم نمی شویم، چون ما ایرانی هستیم

[ad_1]

ارتباط فردا: سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس به کنجکاوی ترامپ پاسخ داد و نوشت: «کنجکاوید بدانید چرا تسلیم نمی‌شویم؟ چون ما «ایرانی» هستیم.»

[ad_2]

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا